Subscribe

RSS Feed (xml)



Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Tuesday, October 26, 2010

Study Week dah bermula..

Assalamualaikum & Salam Sejahtera semua...

Apa khabar ? Harap2 semuanya sihat walafiat..dan kalau ada yang tak sihat, Muna doakan semoga cepat sembuh ye..nikmat kesihatan dan sakit itu semua datang dariNya..maka sebagai hamba, waima sakit @ sihat, jangan berhenti dari terus mengingatiNya...

Hari ni dan lebih tepatnye sekarang, Muna tengah seronok berfoya2..huhu..oppsss..jangan salah faham..hari ni dah bermulanya study week. Walaupun masih ada 2 subjek lagi yang belum habis, tapi takpela..

Biasanya waktu ni dah memulakan langkah menuju ke kelas..tapi hari ni..yahhuuu!! ish..teruk betul Munauwarah ni kan..

Hmm..hari ni mood nak menjadi suribilik berkobar2..macam2 dalam kpla otak ni nak wat..maklumla..nak exam, maka suasana bilik mestilah berubah dari situasi biasa..sikit pun ok la..ha, katil zaini angkat letak tepi tu..katil saye..ha, letak tmpat loker ni..loker? hmm..angkat letak kat lua..baru luas bilik ni..meja study..letak tgh2..hmm..hahaha..takde la..nak kna kompaun ke Muna sesuki hati je nak alih sume furniture ni..

Semester ni Muna akan mengharungi 9 peperiksaan dan 1 dah lepas - First Aid Skill 1..maka, tinggal 8 lagi..uhhh :(

Kat bawah ni senarai exam untuk sem ni :
28/10 - Tilawah Al-Quran
31/10 - Al Bayan wa Al Badi' Sciences
1/11  - Islam, Knowledge & Civilization
1/11  - Arabic Syntax 2
8/11  - Introduction to General Linguistic
12/11 - Fiqh Al-Ibadat
13/11 - Language Drill
15/11 - Reflection on Prophethic History

Pastu, bermula la cuti sampai pertengahan Disember..

Harapan Muna moga semester ni akan lebih baik buat kami pelajar2 Islamic Education..& buat semua sahabat2 lain yang turut mengambil peperiksaan..moga apa yang kami belajar tidak terhenti hanya setakat peperiksaan, tapi biarlah ilmu tu meresap dan kekal dalam diri kami..aaminnn... (Doktor Zahiri - student banyak melakukan sesuatu kerana exam oriented).. sama2 lah ambik iktibar dari pesanan ustaz kesayangan ISED ni..

Oh, dah panjang lebar bercerita..t nk mengemas entah kemana, Muna gi sambung mimpi plak atas katil..huhu..maka akan berlalulah study week dgn makan & tido..malam exam..study maut..haha..dan amat bersesuaianlah dengan maknanye Study week @ Revision week..biarlah minggu tu yang study n ulangkaji..haha..student tingtong..

Ok, nanti jumpa lagi k..Insyaallah..hargailah pertemuan ini seolah2 kita tidak akan bertemu lagi di pertemuan yang lain..di saat itu, kita akan menyesali kerana tidak pernah menghargai indahnya saat pertemuan walaupun sesaat cuma..di kesempatan ni, Muna mohon ampun & maaf atas salah silap saya k..doakan kejayaan kita semua..tata.titi.tutu.. :)
 

No comments:

Post a Comment